|
TRAMWAJE WARSZAWSKIE |
STRONA PRYWATNA |
ARCHIWUM AKTUALIZACJI - 2016 R. |
Aktualizacja 26.12.2016
do NG: 1340+1339 (R-4 Żoliborz), 3002 (R-1 Wola), 3025 (R-2 Praga)
Aktualizacja 22.12.2016
nowy skład: 2164+2165 (R-1 Wola)
Aktualizacja 16.12.2016
do NG: 2024+2025 (R-1 Wola), 2058 (R-1 Wola), 2059 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1394+1393 (R-3 Mokotów; po NG), 2020+2021 (R-1 Wola; po NG), 3018 (R-2 Praga; po NG), 3019 (R-2 Praga; po NG)
skład 1394+1393 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 2020+2021 podczas NG otrzymał nowš aparaturę (impulsowy układ rozruchu oparty o tranzystrory IGBT)
oraz otrzymał nowe oznaczenie
105Ni
Aktualizacja 03.11.2016
W dniu 28 października 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1218+1219
do NG: 2022+2023 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1372+1371 (R-4 Żoliborz; po NG), 2014"+2015 (R-1 Wola; po NG), 3110 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1372+1371 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 2014"+2015 podczas NG otrzymał nowš aparaturę (impulsowy układ rozruchu oparty o tranzystrory IGBT)
oraz otrzymał nowe oznaczenie
105Ni
Aktualizacja 26.10.2016
nowe solówki: 2037 (R-1 Wola),
2064 (R-1 Wola)
do NG: 1344+1343 (R-4 Żoliborz), 3023 (R-2 Praga), 3113 (R-3 Mokotów)
Aktualizacja 13.10.2016
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1280+1279 (R-4 Żoliborz; po NG), 2026+2027 (R-1 Wola; po NG), 3016 (R-2 Praga; po NG)
do NG: 3020 (R-2 Praga)
Aktualizacja 30.09.2016
W dniu 27 września 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3622,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3820
W dniu 28 września 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3624,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagony
134N 3821 i
3822
W dniu 29 września 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagony
128N 3625 i
3635,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagony
134N 3823 i
3824
do NG: 2020+2021 (R-1 Wola), 3001 (R-2 Praga)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1396+1395 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1396+1395 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
Aktualizacja 24.09.2016
W dniu 19 września 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagon
120Na 3177
W dniu 20 września 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3810
W dniu 21 września 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3623,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3813
W dniu 22 września 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagony
128N 3610 i
3621,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagony
134N 3817 i
3819
z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3614
W dniu 23 września 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagon
120Na 3172,
z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3615
Aktualizacja 16.09.2016
W dniu 13 września 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagon
120Na 3176,
z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3612
W dniu 14 września 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3811
W dniu 15 września 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3613
W dniu 16 września 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3609,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3814
nowy skład: 2008+2009 (R-1 Wola)
do NG: 1394+1393 (R-3 Mokotów)
Aktualizacja 09.09.2016
W dniu 2 września 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3604
W dniu 6 września 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3606,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3809
W dniu 7 września 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3607,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3818
W dniu 9 września 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3608,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3812
nowa solówka: 1316 (R-4 Żoliborz)
do NG: 2014"+2015 (R-1 Wola), 3018 (R-2 Praga), 3019 (R-2 Praga)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2028 (R-1 Wola; po NG), 2029 (R-1 Wola; po NG), 3010 (R-2 Praga; po NG)
wagony 2028 i 2029 podczas NG zostały poddane
modyfikacjom wg standardu 2009
(nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego),
dodatkowo otrzymały nowš aparaturę (impulsowy układ rozruchu oparty o tranzystrory IGBT) i silniki pršdu stałego (LTd-220)
oraz otrzymały nowe oznaczenie
105Ni
(tym samym skończyła się historia wagonów typu
105Nz)
Aktualizacja 02.09.2016
W dniu 25 sierpnia 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3603,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3806
W dniu 26 sierpnia 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3605,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3808
W dniu 30 sierpnia 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3807
W dniu 31 sierpnia 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1256+1255,
z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3611
W dniu 1 września 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów skrelono wagony
105Na 1111,
1128,
1139,
1175",
1194 i
1195
nowy skład: 1114+1115 (R-3 Mokotów)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1444+1443 (R-2 Praga; po NG), 3014 (R-2 Praga; po NG), 3105 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1444+1443 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
Aktualizacja 24.08.2016
nowe składy: 1122+1123 (R-3 Mokotów)
1164+1165 (R-3 Mokotów)
1166+1167 (R-3 Mokotów)
1176+1177 (R-3 Mokotów)
1184+1185 (R-3 Mokotów)
do NG: 1372+1371 (R-4 Żoliborz), 2026+2027 (R-1 Wola)
Aktualizacja 18.08.2016
W dniu 12 sierpnia 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1282+1281
W dniu 17 sierpnia 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
128N 3601,
z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagon
134N 3802
nowe składy: 1366+1365+1383" (R-3 Mokotów) (kursy liniowe tylko 11.08.2016 i porankiem 12.08.2016)
1366+1365 (R-3 Mokotów)
1387"+1383" (R-3 Mokotów)
do NG: 1280+1279 (R-4 Żoliborz), 1396+1395 (R-3 Mokotów)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1338+1337 (R-4 Żoliborz; po NG), 2012+2013 (R-1 Wola; po NG), 3114 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1338+1337 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 2012+2013 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(nowe owietlenie przedziału pasażerskiego),
dodatkowo otrzymał nowš aparaturę (impulsowy układ rozruchu oparty o tranzystrory IGBT)
i otrzymał nowe oznaczenie
105Ni
Aktualizacja 14.07.2016
nowe solówki: 2164 (R-1 Wola), 2165 (R-1 Wola)
do NG: 2028 (R-1 Wola), 2029 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1254+1253 (R-4 Żoliborz; po NG), 1356+1355 (R-4 Żoliborz; po NG), 2046+2047 (R-1 Wola; po NG)
skład 1356+1355 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
Aktualizacja 30.06.2016
W dniu 22 czerwca 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1288+1287
do NG: 1444+1443 (R-2 Praga)
wagon 3146 otrzymał pantograf 120ECI prod. EC Engineering
Aktualizacja 15.06.2016
nowy skład: 1268+1267 (R-4 Żoliborz)
nowa solówka: 1222 (R-4 Żoliborz)
do NG: 2012+2013 (R-1 Wola)
wagon 3283 otrzymał pantograf 70EC (prod. EC Engineering)
Aktualizacja 02.06.2016
W dniu 31 maja 2016r. z zajezdni R-1 Wola skrelono wagon
105N2k 2036
nowa solówka: 1260 (R-4 Żoliborz)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1260 (R-4 Żoliborz; po NG), 1366+1365 (R-3 Mokotów; po NG), 2076+2077 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1366+1365 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
wagon 1365 otrzymał dodatkowo gniazda sterowania ukrotnionego na cianie tylnej
Aktualizacja 27.05.2016
nowe składy: 1286+1285 (R-4 Żoliborz)
2160+2161 (R-1 Wola)
W dniu 11 maja 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagony
105Na 1116 i
1117
do NG: 1254+1253 (R-4 Żoliborz), 1338+1337 (R-4 Żoliborz), 3016 (R-2 Praga)
Aktualizacja 10.05.2016
W dniu 6 maja 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagony
105Na 1199+1210 i
1207
do NG: 2046+2047 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1222 (R-4 Żoliborz; po NG), 1387"+1383" (R-3 Mokotów; po NG), 2034+2035 (R-1 Wola; po NG), 3104 (R-3 Mokotów; po NG)
wagon 1222 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty wietlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe owietlenie przedziału pasażerskiego), dodatkowo otrzymał klimatyzację kabiny motoriczego i piasecznice
skład 1387"+1383" podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
wagon 1387" otrzymał dodatkowo gniazda sterowania ukrotnionego na cianie przedniej
Aktualizacja 05.05.2016
W dniu 27 kwietnia 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1284+1283
do NG: 1356+1355 (R-4 Żoliborz), 3115 (R-3 Mokotów)
Aktualizacja 13.04.2016
W dniu 13 kwietnia 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105N2k/2000 2088+2089
Z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Nf 1440+1439
Aktualizacja 12.04.2016
W dniu 7 kwietnia 2016r. z zajezdni R-2 Praga na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
120Na 3216
W dniu 12 kwietnia 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105N2k/2000 2102+2103
Z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Nb 1380+1379
do NG: 1260 (R-4 Żoliborz), 2076+2077 (R-3 Mokotów)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1370+1369 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1370+1369 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
wagon 1369 otrzymał dodatkowo gniazda sterowania ukrotnionego na cianie tylnej
Aktualizacja 06.04.2016
W dniu 5 kwietnia 2016r. z zajezdni R-2 Praga na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
120Na 3188
Aktualizacja 03.04.2016
W dniu 23 marca 2016r. wpisano na stan TW wagony
134N Jazz
3821,
3822 i
3824 (wszystkie - zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 24 marca 2016r. wpisano na stan TW wagon
134N Jazz
3823 (zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 25 marca 2016r. wpisano na stan TW wagony
134N Jazz
3825 i
3826 (oba - zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 30 marca 2016r. wpisano na stan TW wagony
134N Jazz
3827,
3828,
3829 i
3830 (wszystkie - zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 1 kwietnia 2016r. z zajezdni R-2 Praga na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagon
120Na 3168
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1346+1345" (R-4 Żoliborz; po NG), 2044+2045 (R-1 Wola; po NG), 2130+2131 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1346+1345" podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 2130+2131 otrzymał przesuwne okienka boczne
Aktualizacja 24.03.2016
W dniu 16 marca 2016r. wpisano na stan TW wagony
134N Jazz
3817,
3818,
3819 i
3820 (wszystkie - zajezdnia R-3 Mokotów).
Z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Nf 1434+1433
W dniu 17 marca 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Nb 1384+1385
W dniu 18 marca 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagony
105Na 1127+1211
W dniu 21 marca 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagon
105Na 1136
do NG: 1366+1365 (R-3 Mokotów), 2034+2035 (R-1 Wola), 3010 (R-2 Praga)
Aktualizacja 11.03.2016
W dniu 11 marca 2016r. z zajezdni R-2 Praga na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
120Na 3187
Aktualizacja 09.03.2016
W dniu 4 marca 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagon
105Na 1198
W dniu 7 marca 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagony
105Na 1170+1171
W dniu 9 marca 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105N2k/2000 2116+2117
do NG: 1222 (R-4 Żoliborz)
Aktualizacja 02.03.2016
W dniu 24 lutego 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1308+1307
W dniu 25 lutego 2016r. z zajezdni R-2 Praga na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
120Na 3186
W dniu 26 lutego 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagony
105Na 1200+1201
W dniu 1 marca 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagony
105Na 1190+1191
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1238+1237 (R-4 Żoliborz; po NG)
powrót do barw miejskich (żółto-czarno-czerwonych): 1232+1231 (R-4 Żoliborz; po NG)
do NG: 3110 (R-3 Mokotów)
Aktualizacja 23.02.2016
W dniu 19 lutego 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagony
105Na 1160 i
1174
Z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1376+1375
W dniu 22 lutego 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagon
105Na 1110
W dniu 23 lutego 2016r. z zajezdni R-2 Praga na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
120Na 3182
nowe składy: 1224+1223 (R-4 Żoliborz)
1234+1233 (R-4 Żoliborz)
Aktualizacja 19.02.2016
W dniu 18 lutego 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105N2k/2000 2080+2081
Aktualizacja 18.02.2016
W dniu 15 lutego 2016r. wpisano na stan TW wagony
134N Jazz
3812 i
3813 (oba - zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 15 lutego 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagon
105Na 2004
Z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1368+1367
W dniu 16 lutego 2016r. z zajezdni R-2 Praga na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagon
120Na 3172
W dniu 17 lutego 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105N2k/2000 2134+2135
do NG: 1387"+1383" (R-3 Mokotów), 3014 (R-2 Praga)
Aktualizacja 11.02.2016
W dniu 10 lutego 2016r. wpisano na stan TW wagon
134N Jazz
3815 (zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 11 lutego 2016r. wpisano na stan TW wagon
134N Jazz
3814 (zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 10 lutego 2015r. do Warszawy wrócił po naprawie dokonanej u producenta wagon typu
128N Jazz Duo nr tab.
3632
W dniu 11 lutego 2016r. z zajezdni R-2 Praga na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagon
120Na 3167
Aktualizacja 10.02.2016
W dniu 8 lutego 2016r. wpisano na stan TW wagon
134N Jazz
3809 (zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 9 lutego 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1354+1353
Aktualizacja 08.02.2016
W dniu 5 lutego 2016r. wpisano na stan TW wagon
134N Jazz
3808 (zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 5 lutego 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1352+1351
W dniu 8 lutego 2016r. z zajezdni R-3 Mokotów na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1360+1359
Aktualizacja 05.02.2016
do NG: 2130+2131 (R-3 Mokotów)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2090+2091 (R-3 Mokotów; po NG)
powrót do barw miejskich (żółto-czarno-czerwonych): 1235 (R-2 Praga; po NG), 1248+1247 (R-4 Żoliborz; po NG)
skład 1248+1247 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(nowe owietlenie przedziału pasażerskiego)
skład 2090+2091 otrzymał przesuwne okienka boczne
Aktualizacja 01.02.2016
W dniu 29 stycznia 2016r. wpisano na stan TW wagon
134N Jazz
3811 (zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 1 lutego 2016r. wpisano na stan TW wagon
134N Jazz
3816 (zajezdnia R-2 Praga).
Aktualizacja 30.01.2016
W dniu 27 stycznia 2016r. wpisano na stan TW wagony
134N Jazz
3806,
3807 i
3810 (wszystkie - zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 27 stycznia 2016r. z zajezdni R-2 Praga na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagon
120Na 3166
Aktualizacja 25.01.2016
W dniu 20 stycznia 2016r. wpisano na stan TW wagon
134N Jazz
3805 (zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 21 stycznia 2016r. wpisano na stan TW wagon
134N Jazz
3802 (zajezdnia R-3 Mokotów).
do NG: 1232+1231 (R-4 Żoliborz), 1238+1237 (R-4 Żoliborz), 1370+1369 (R-3 Mokotów)
Aktualizacja 21.01.2016
W dniu 19 stycznia 2016r. wpisano na stan TW wagony
134N Jazz
3803 i
3804 (oba - zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 19 stycznia 2016r. z zajezdni R-2 Praga na zajezdnię R-4 Żoliborz przeniesiono wagon
120Na 3165,
z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105N2k/2000 2106+2107
W dniu 20 stycznia 2016r. z zajezdni R-1 Wola na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105N2k/2000 2118+2119
Aktualizacja 14.01.2016
W dniu 11 stycznia 2016r. z zajezdni R-4 Żoliborz skrelono wagon
105Na 1135
do NG: 2044+2045 (R-1 Wola)
podczas NG dokonano
podmiany wagonów - jako
1345" wyjedzie z remontu skrelony wagon 1153 (prod. 1985)
Aktualizacja 02.01.2016
nowa solówka: 1136 (R-4 Żoliborz)
Wagony
134N Jazz
3827,
3828,
3829 i
3830 (przypisane do R-2 Praga ale nie wpisane na stan)
otrzymały dopuszczenie do kursowania z pasażerami.
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 3017 (R-2 Praga; po NG), 3021 (R-2 Praga; po NG)