|
TRAMWAJE WARSZAWSKIE |
STRONA PRYWATNA |
ARCHIWUM AKTUALIZACJI - 2011 |
Aktualizacja 25.12.2011
do NG: 1250+1249 (R-2 Praga), 1438+1437 (R-3 Mokotów), 2048+2049 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1280+1279 (R-4 Żoliborz; po NG), 1380+1379 (R-3 Mokotów; po NG),
1432+1431 (R-3 Mokotów; po NG), 2032+2033 (R-1 Wola; po NG)
skład 1280+1279 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego
skład 1380+1379 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1432+1431 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 2032+2033 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagony 1280, 1380, 1410 i 1432 otrzymały piasecznice prod. Knorr
składy 1380+1379, 1432+1431 i 2032+2033 otrzymały przesuwne okienka boczne
W dniu 15 grudnia 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty piąty wagon 120Na.
W dniu 16 grudnia 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty szósty wagon 120Na.
W dniu 20 grudnia 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty siódmy wagon 120Na.
Aktualizacja 05.12.2011
W dniu 1 grudnia 2011r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3198 i
3199 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).
W dniu 2 grudnia z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 574+573
W dniu 5 grudnia 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 590+491
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2042+2043 (R-1 Wola; po NG)
skład 2042+2043 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagon 1272 otrzymał piasecznice prod. Knorr
skład 2042+2043 otrzymał przesuwne okienka boczne
Aktualizacja 29.11.2011
W dniu 29 listopada 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3197 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 274+272
W dniu 25 listopada 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3196 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 584+798
nowe reklamy: 3012 (Euro 2012), 3016 (Euro 2012)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1246+1245 (R-4 Żoliborz; po NG), 1400+1399 (R-3 Mokotów; po NG), 2036+2037 (R-1 Wola; po NG)
powrót do klasycznych barw miejskich: 2064+2065 (R-1 Wola)
skład 1246+1245 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast pozostawiono klasyczne patografy OTK-1)
skład 1400+1399 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 2036+2037 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagony 1124, 1233, 1238, 1246, 1392 i 1400 otrzymały piasecznice prod. Knorr
składy 1400+1399 i 2036+2037 otrzymały przesuwne okienka boczne
W dniu 23 listopada 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty drugi wagon 120Na.
W dniu 25 listopada 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty trzeci wagon 120Na.
W dniu 28 listopada 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty czwarty wagon 120Na.
Aktualizacja 24.11.2011
W dniu 18 listopada 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3195 (zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 21 listopada 2011r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 322+471
W dniu 21 listopada 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty pierwszy wagon 120Na.
Aktualizacja 18.11.2011
do NG: 1432+1431 (R-3 Mokotów)
nowe składy: 1176+1177+1111 (R-3 Mokotów) (barwy miejskie nowe/klasyczne)
1430+1429 (R-3 Mokotów) (barwy miejskie klasyczne)
nowa solówka: 1110 (R-3 Mokotów) (barwy miejskie klasyczne)
W dniu 16 listopada 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty wagon 120Na.
Aktualizacja 14.11.2011
W dniu 10 listopada 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3194 (zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 14 listopada 2011r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 321"+302
do NG: 2032+2033 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2040+2041 (R-1 Wola; po NG)
skład 2040+2041 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagon 1443 otrzymał piasecznice prod. Knorr
skład 2040+2041 otrzymał przesuwne okienka boczne
W dniu 7 listopada 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty dziewiąty wagon 120Na.
Aktualizacja 05.11.2011
W dniu 3 listopada 2011r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3192 i
3193 (oba - zajezdnia R-1 Wola).
nowy skład: 1199+1210 (R-4 Żoliborz) (barwy miejskie)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1210 (R-4 Żoliborz; po NG), 1398+1397 (R-3 Mokotów; po NG)
wagon 1210 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast pozostawiono klasyczne patografy OTK-1)
skład 1398+1397 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
wagon 1398 otrzymał piasecznice prod. Knorr
skład 1398+1397 otrzymał przesuwne okienka boczne
W dniu 29 października 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty siódmy wagon 120Na.
W dniu 31 października 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty ósmy wagon 120Na.
Aktualizacja 27.10.2011
W dniu 21 października 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 726+731
W dniu 26 października 2011r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3190 i
3191 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 548+601 i
640+639
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1276+1275 (R-4 Żoliborz; po NG), 1352+1351 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1276+1275 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 1352+1351 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
wagon 1352 otrzymał piasecznice prod. Knorr
W dniu 20 października 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty piąty wagon 120Na.
W dniu 21 października 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty szósty wagon 120Na.
Aktualizacja 18.10.2011
W dniu 10 października 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3188 (zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 11 października 2011r. R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1322+1321
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 383+695
W dniu 14 października 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3189 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
W dniu 18 października 2011r. R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1318+1317
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 592+561
do NG: 1280+1279 (R-4 Żoliborz), 1384+1385 (R-3 Mokotów), 2036+2037 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1206+1207 (R-4 Żoliborz; po NG)
skład 1206+1207 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagon 1206 otrzymał piasecznice prod. Knorr
Aktualizacja 07.10.2011
W dniu 5 października 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1316+1315
do NG: 1246+1245 (R-4 Żoliborz), 2042+2043 (R-1 Wola)
powrót do klasycznych barw miejskich: 1450+1449 (R-3 Mokotów), 2058+2059 (R-1 Wola)
wagon 1107 otrzymał piasecznice prod. Knorr
Aktualizacja 04.10.2011
W dniu 30 września 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3187 (zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 4 października 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 712+713
W dniu 4 października 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty trzeci wagon 120Na.
Aktualizacja 30.09.2011
W dniu 23 września 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3186 (zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 27 września 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1224+1223
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 804+809
nowa solówka: 1199 (R-4 Żoliborz) (barwy miejskie)
do NG: 1398+1397 (R-3 Mokotów)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1176+1177 (R-3 Mokotów; po NG), 2050+2051 (R-1 Wola; po NG), 2098+2099 (R-1 Wola; po NG)
skład 1176+1177 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast pozostawiono klasyczne patografy OTK-1)
skład 2050+2051 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
składy 2050+2051 i 2098+2099 otrzymały przesuwne okienka boczne
wagon 1176 otrzymał piasecznice prod. Knorr i klimatyzację kabiny motorniczego
wagon 2042 otrzymał (w ramach naprawy po kolizji) kwadratowe przednie punkty świetlne
W dniu 26 września 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty drugi wagon 120Na.
Aktualizacja 22.09.2011
W dniu 19 września 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3185 (zajezdnia R-1 Wola).
W dniu 20 września 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 449+482
nowa solówka: 2029 (R-1 Wola) (barwy miejskie)
do NG: 1380+1379 (R-3 Mokotów), 2040+2041 (R-1 Wola)
W dniu 15 września 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty wagon 120Na.
W dniu 21 września 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty pierwszy wagon 120Na.
Aktualizacja 14.09.2011
W dniu 9 września 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3184 (zajezdnia R-1 Wola).
do NG: 1276+1275 (R-4 Żoliborz)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1199 (R-4 Żoliborz; po NG), 1381 (R-4 Żoliborz; po NG)
wagon 1381 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
wagon 1199 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast pozostawiono klasyczne patografy OTK-1)
wagony 1199 i 1381 otrzymały piasecznice prod. Knorr
wagon 1199 otrzymał klimatyzację kabiny motorniczego
W dniu 7 września 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty dziewiąty wagon 120Na.
Aktualizacja 06.09.2011
W dniu 5 września 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 293+825 i
528+589
powrót do klasycznych barw miejskich: 1339 (R-4 Żoliborz; po NG)
wagon 1339 podczas NG został poddany częściowym modyfikacjom spoza
któregokolwiek dotychczasowego standardu remontowego
(kwadratowe przednie punkty świetlne, natomiast pozostawiono stare gniazda)
Aktualizacja 02.09.2011
W dniu 31 sierpnia 2011r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3180,
3181 i
3182 (wszystkie - zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1300+1299
W dniu 1 września 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3183 (zajezdnia R-1 Wola).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1258+1257 i
1280+1279
nowe składy: 1114+1115+1128 (R-3 Mokotów)
1122+1123+1138 (R-3 Mokotów)
1184+1185+1194 (R-3 Mokotów)
1432+1431+1429 (R-3 Mokotów)
2002+2001 (R-4 Żoliborz)
nowa solówka: 2003 (R-4 Żoliborz)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2034+2035 (R-1 Wola; po NG)
skład 2034+2035 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagon 1412 otrzymał (w ramach naprawy po kolizji) kwadratowe przednie punkty świetlne
W dniu 30 sierpnia 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty ósmy wagon 120Na.
Aktualizacja 29.08.2011
W dniu 29 sierpnia 2011r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 341+466
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1300+1299 (R-2 Praga; po NG)
skład 1300+1299 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
wagon 1300 otrzymał piasecznice prod. Knorr
Aktualizacja 26.08.2011
W dniu 26 sierpnia 2011r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1002+1003
W dniu 22 sierpnia 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3179 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
W dniu 23 sierpnia 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty siódmy wagon 120Na.
Aktualizacja 23.08.2011
W dniu 19 sierpnia 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1340+1339
do NG: 1206+1207 (R-4 Żoliborz), 1400+1399 (R-3 Mokotów), 2050+2051 (R-1 Wola)
W dniu 11 sierpnia 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty czwarty wagon 120Na.
W dniu 13 sierpnia 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty piąty wagon 120Na.
W dniu 17 sierpnia 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty szósty wagon 120Na.
Aktualizacja 19.08.2011
W dniu 8 sierpnia 2011r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 494+569
do NG: 1210 (R-4 Żoliborz) (spoza planu remontowego na 2011r., w zamian za przeniesiony na przyszły rok wagon 1234)
Aktualizacja 05.08.2011
W dniu 4 sierpnia 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 730+729
nowy skład: 1124+1133 (R-4 Żoliborz) (barwy miejskie)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1428+1427 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1428+1427 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
przesuwne okienka boczne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
dodatkowo skład otrzymał testowo klimatyzację przedziału pasażerskiego (
zdjęcia)
wagon 1428 otrzymał piasecznice prod. Knorr
Aktualizacja 02.08.2011
W dniu 29 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3176 i
3177 (oba - zajezdnia R-3 Mokotów).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 781"+409 i
793+792
W dniu 30 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3178 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
nowa solówka: 2028 (R-1 Wola) (barwy miejskie)
do NG: 1176+1177 (R-3 Mokotów), 2098+2099 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2026+2027 (R-1 Wola; po NG)
skład 2026+2027 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
W dniu 28 lipca 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty trzeci wagon 120Na.
Aktualizacja 27.07.2011
W dniu 26 lipca 2011r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1057+1056 i
1080+1084"
Wagony 1057+1056 i 1080+1084" zostały wprowadzone (bez zmiany numeracji) na stan pojazdów gospodarczych
i przydzielone jako wagony szkoleniowe do zajezdni R-1 Wola (skład 1080+1084") i R-4 Żoliborz (skład 1057+1056)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1256+1255 (R-3 Mokotów; po NG)
powrót do klasycznych barw miejskich: 270 (R-3 Mokotów), 2001 (R-4 Żoliborz; po NSp)
skład 1256+1255 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
W dniu 25 lipca 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty pierwszy wagon 120Na.
W dniu 26 lipca 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty drugi wagon 120Na.
Aktualizacja 22.07.2011
W dniu 20 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3175 (zajezdnia R-1 Wola).
nowy skład: 1408+1407 (R-2 Praga) (barwy miejskie)
Aktualizacja 19.07.2011
W dniu 15 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3174 (zajezdnia R-1 Wola).
powrót do klasycznych barw miejskich: 428+207 (R-3 Mokotów), 3030 (R-2 Praga)
W dniu 18 lipca 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty wagon 120Na.
Aktualizacja 14.07.2011
W dniu 12 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3173 (zajezdnia R-1 Wola).
nowe składy: 1114+1115 (R-3 Mokotów)
1122+1123 (R-3 Mokotów)
1184+1185 (R-3 Mokotów)
1410+1409 (R-2 Praga)
1432+1431 (R-3 Mokotów)
do NG: 1339 (R-2 Praga)
powrót do klasycznych barw miejskich: 1076+1077 (R-1 Wola), 1410 (R-2 Praga; po NSp), 3021 (R-2 Praga)
W dniu 12 lipca 2011r. z NSp w FPS Cegielski powrócił wagon
105Ne 1410 (R-2 Praga)
W dniu 12 lipca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty dziewiąty wagon 120Na.
Aktualizacja 10.07.2011
W dniu 8 lipca 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1276+1275
powrót do klasycznych barw miejskich: 3013 (R-2 Praga), 3017 (R-2 Praga), 3019 (R-2 Praga), 3023 (R-2 Praga),
3026 (R-2 Praga), 3029 (R-2 Praga)
W dniu 7 lipca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty ósmy wagon 120Na.
Aktualizacja 05.07.2011
W dniu 2 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3172 (zajezdnia R-2 Praga).
do NG: 1199 (R-4 Żoliborz), 1352+1351 (R-3 Mokotów), 1381 (R-4 Żoliborz)
powrót do klasycznych barw miejskich: 140 (R-4 Żoliborz), 808 (R-4 Żoliborz)
Aktualizacja 01.07.2011
W dniu 30 czerwca 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3171 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1232+1231
Aktualizacja 30.06.2011
W dniu 29 czerwca 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz na R-1 Wola przeniesiono wagony
105N2k/2000
2112+2113 i
2116+2117
W dniu 30 czerwca 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 633+632 i
708+709
do NG: 2034+2035 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1232+1231 (R-2 Praga; po NG)
skład 1232+1231 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagony 1136 i 1192 otrzymały piasecznice prod. Knorr i klimatyzację kabiny motorniczego
wagon 1232 otrzymał piasecznice prod. Knorr
W dniu 30 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty siódmy wagon 120Na.
Aktualizacja 28.06.2011
W dniu 24 czerwca 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1230+1229
W dniu 27 czerwca 2011r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3169 i
3170 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 324+353
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1230+1229 (R-4 Żoliborz; po NG), 2030+2031 (R-1 Wola; po NG)
składy 1230+1229 i 2030+2031 podczas NG zostały poddane
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
W dniu 27 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty szósty wagon 120Na.
Aktualizacja 21.06.2011
W dniu 17 czerwca 2011r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3167 i
3168 (oba - zajezdnia R-2 Praga).
do NG: 3002 (R-1 Wola)
W dniu 18 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty czwarty wagon 120Na.
W dniu 21 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty piąty wagon 120Na.
Aktualizacja 15.06.2011
nowe reklamy (całopojazdowe): 3021 (Euro 2012), 3026 (Euro 2012)
W dniu 11 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty trzeci wagon 120Na.
Aktualizacja 08.06.2011
W dniu 3 czerwca 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1310+1309
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 665+677
nowe składy: 2152+2153 (R-1 Wola)
2158+2159 (R-1 Wola)
2162+2163 (R-1 Wola)
do NG: 1256+1255 (R-3 Mokotów), 1300+1299 (R-2 Praga), 2026+2027 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1233 (R-2 Praga; po NG)
wagon 1233 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
W dniu 2 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty drugi wagon 120Na.
Aktualizacja 01.06.2011
W dniu 31 maja 2011r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3165 i
3166 (oba - zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1248+1247
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 692+691
Aktualizacja 30.05.2011
W dniu 12 maja 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 498+490
W dniu 17 maja 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3162 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
W dniu 18 maja 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3163 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 606+607 i
828"+736
W dniu 23 maja 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3164 (zajezdnia R-1 Wola).
W dniu 26 maja 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-1 Wola przeniesiono wagony
105N-MWAs 2008+2009
nowe składy: 1170+1171 (R-4 Żoliborz)
1432+1431+1429 (R-3 Mokotów)
2152+2163 (R-1 Wola)
2162+2159 (R-1 Wola)
nowa solówka: 1107 (R-4 Żoliborz)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1130+1131 (R-3 Mokotów; po NG), 1190+1191 (R-4 Żoliborz; po NG),
1248+1247 (R-2 Praga; po NG), 2024+2025 (R-1 Wola; po NG)
składy 1130+1131, 1190+1191 i 2024+2025 podczas NG zostały poddane
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 1248+1247 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
natomiast pozostawiono klasyczne (oszklone) płaty drzwi)
wagony 1130, 1190 i 1248 otrzymały piasecznice prod. Knorr
wagony 1130 i 1190 otrzymały klimatyzację kabiny motorniczego
W dniu 11 maja 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty siódmy wagon 120Na.
W dniu 13 maja 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty ósmy wagon 120Na.
W dniu 19 maja 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty dziewiąty wagon 120Na.
W dniu 25 maja 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty wagon 120Na.
W dniu 28 maja 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty pierwszy wagon 120Na.
Aktualizacja 11.05.2011
W dniu 9 maja 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3161 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
do NG: 2030+2031 (R-1 Wola)
powrót do klasycznych barw miejskich: 1456+1455 (R-3 Mokotów)
Aktualizacja 06.05.2011
W dniu 6 maja 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 457+720 i
678+687
Aktualizacja 05.05.2011
W dniu 27 kwietnia 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1314+1313
W dniu 29 kwietnia 2011r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3158,
3159 i
3160 (wszystkie - zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1254+1253 i
1334+1333
Z zajezdni R-4 Żoliborz na R-1 Wola przeniesiono wagony
105N2k/2000 2106+2107
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1079+1085
do NG: 1230+1229 (R-2 Praga), 1232+1231 (R-2 Praga)
powrót do klasycznych barw miejskich: 2046+2047 (R-1 Wola; po NG)
skład 2046+2047 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 2046+2047 otrzymał przesuwne okienka boczne
W dniu 28 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty szósty wagon 120Na.
Aktualizacja 26.04.2011
W dniu 22 kwietnia 2011r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3156 i
3157 (oba - zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1320"+1319
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 806"+768
powrót do klasycznych barw miejskich: 1108+1109 (R-4 Żoliborz), 1132+1133 (R-4 Żoliborz), 1452+1451 (R-3 Mokotów)
Aktualizacja 22.04.2011
powrót do klasycznych barw miejskich: 1033+1014 (R-1 Wola), 1180+1181 (R-4 Żoliborz), 1254+1253 (R-2 Praga; po NG),
1388"+1389" (R-3 Mokotów; po NG), 2068 (R-1 Wola)
skład 1254+1253 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast bez montażu pantografów połowkowych, pozostawiono także oszklone płaty drzwiowe)
skład 1388"+1389" podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
wagony 1254 i 1388" otrzymały piasecznice prod. Knorr
skład 1388"+1389" otrzymał przesuwne okienka boczne
W dniu 21 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty czwarty wagon 120Na.
W dniu 22 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty piąty wagon 120Na.
Aktualizacja 18.04.2011
W dniu 18 kwietnia 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 739+752
do NG: 1428+1427 (R-3 Mokotów)
powrót do klasycznych barw miejskich: 1448+1447 (R-3 Mokotów)
W dniu 15 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty trzeci wagon 120Na.
Aktualizacja 15.04.2011
W dniu 15 kwietnia 2011r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1098 i
1099
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1238+1237
do NG: 1190+1191 (R-4 Żoliborz), 1233 (R-2 Praga), 2024+2025 (R-1 Wola)
powrót do klasycznych barw miejskich: 1010+1015 (R-1 Wola), 1116+1117 (R-4 Żoliborz), 1120+1121 (R-3 Mokotów; po NG),
1260+1259 (R-4 Żoliborz; po NG), 1288+1287 (R-2 Praga), 1292+1291 (R-2 Praga),
1296+1295 (R-2 Praga), 1312+1311 (R-2 Praga), 1368+1367 (R-3 Mokotów),
2042+2043 (R-1 Wola), 2072 (R-1 Wola)
składy 1120+1121 i 1260+1259 podczas NG zostały poddane
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagon 1260 otrzymał piasecznice prod. Knorr
W dniu 13 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty pierwszy wagon 120Na.
W dniu 14 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty drugi wagon 120Na.
Aktualizacja 05.04.2011
W dniu 30 marca 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3155 (zajezdnia R-1 Wola).
nowy skład: 1428+1427 (R-3 Mokotów)
do NG: 1130+1131 (R-3 Mokotów), 1248+1247 (R-2 Praga)
powrót do klasycznych barw miejskich: 1166"+1167+1139 (R-3 Mokotów; po NG), 1342+1341 (R-2 Praga),
1404+1403 (R-3 Mokotów; po NG), 2018+2019 (R-1 Wola; po NG)
skład 2018+2019 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 1166"+1167+1139 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów)
skład 1404+1403 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów)
składy 1404+1403 i 2018+2019 otrzymały przesuwne okienka boczne
W dniu 24 marca 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty wagon 120Na.
Aktualizacja 21.03.2011
W dniu 18 marca 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 751"+487
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2088+2089 (R-1 Wola; po NG)
skład 2088+2089 otrzymał przesuwne okienka boczne
Aktualizacja 16.03.2011
nowe solówki: 1045 (R-1 Wola) (barwy miejskie)
1087 (R-1 Wola) (barwy miejskie)
1098 (R-1 Wola) (barwy miejskie)
do NG: 1254+1253 (R-2 Praga), 1388"+1389" (R-3 Mokotów), 2046+2047 (R-1 Wola)
Aktualizacja 07.03.2011
W dniu 4 marca 2011r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3153 (zajezdnia R-4 Żoliborz) i
3154 (zajezdnia R-1 Wola).
do NG: 1120+1121 (R-3 Mokotów), 1260+1259 (R-4 Żoliborz)
powrót do klasycznych barw miejskich: 304+484 (R-3 Mokotów), 1136+1135 (R-4 Żoliborz; po NG), 1238+1237 (R-2 Praga; po NG),
1394+1393 (R-3 Mokotów; po NG), 2006+2007 (R-1 Wola; po NG)
składy 1136+1135, 1238+1237 i 2006+2007 podczas NG zostały poddane
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów)
skład 1394+1393 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów, co więcej - pozostawiono fabryczny sposób ich opuszczania "na linkę")
podczas NG dokonano podmiany wagonów - jako 1166'' wyjedzie z remontu skreślony wagon 1068 (prod. 1976)
składy 1394+1393 i 2006+2007 otrzymały przesuwne okienka boczne
W dniu 23 lutego 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty dziewiąty wagon 120Na.
Aktualizacja 17.02.2011
W dniu 16 lutego 2011r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1068+1035
Aktualizacja 15.02.2011
W dniu 14 lutego 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 540"+492
Aktualizacja 12.02.2011
W dniu 11 lutego 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 458+408
do NG: 2018+2019 (R-1 Wola)
powrót do klasycznych barw miejskich: 781"+409 (R-4 Żoliborz), 1392"+1391''' (R-1 Wola; po NG)
skład 1392"+1391''' podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
dodatkowo skład otrzymał przesuwne okienka boczne
W dniu 7 lutego 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty ósmy wagon 120Na.
Aktualizacja 03.02.2011
W dniu 3 lutego 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 450+288
W dniu 31 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3152 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
do NG: 1166+1167+1139 (R-3 Mokotów), 2006+2007 (R-1 Wola), 2088+2089 (R-1 Wola)
powrót do klasycznych barw miejskich: 1251 (R-2 Praga; po NG)
wagon 1251 podczas NG został poddany częściowym modyfikacjom spoza
któregokolwiek dotychczasowego standardu remontowego
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów ani przycisków do otwierania drzwi przez pasażerów,
pozostawiono także stare gniazda)
W dniu 29 stycznia 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty siódmy wagon 120Na.
Aktualizacja 29.01.2011
W dniu 27 stycznia 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 473+291
W dniu 28 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3151 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
powrót do klasycznych barw miejskich: 1192+1193 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1192+1193 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast pozostawiono przeszklone płaty drzwiowe)
Aktualizacja 25.01.2011
W dniu 20 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3149 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
W dniu 21 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3150 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
W dniu 24 stycznia 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 796+797
W dniu 19 stycznia 2011r. do NSp w FPS Cegielski pojechał wagon 1410 (R-2 Praga)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1204+1205 (R-3 Mokotów; po NG)
powrót do klasycznych barw miejskich: 2046+2047 (R-1 Wola), 2080+2081 (R-1 Wola)
skład 1204+1205 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów, pozostawiono także przeszklone płaty drzwiowe)
W dniu 19 stycznia 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty piąty wagon 120Na.
W dniu 24 stycznia 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty szósty wagon 120Na.
Aktualizacja 18.01.2011
W dniu 13 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3148 (zajezdnia R-1 Wola).
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagon
105Na 1007
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 805+638
do NG: 1136+1135 (R-4 Żoliborz), 1238+1237 (R-2 Praga), 1394+1393 (R-3 Mokotów)
do NSp: 1006" (R-1 Wola)
powrót do barw miejskich: 3007 (R-2 Praga), 3010 (R-2 Praga), 3021 (R-2 Praga)
W dniu 14 stycznia 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty czwarty wagon 120Na.
Aktualizacja 05.01.2011
W dniu 31 grudnia 2010r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3146 i
3147 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).
W dniu 3 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3145 (zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 4 stycznia 2011r. z zajezdni R-2 Praga na na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1336+1335
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 360+216
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 833+530
powrót do barw miejskich: 1220+1221 (R-2 Praga), 1364+1363 (R-1 Wola), 1406+1405 (R-3 Mokotów; po NG),
1470+1469 (R-3 Mokotów; po NG), 3016 (R-2 Praga)
składy 1406+1405 i 1470+1469 otrzymały w trakcie NG nowe barwy żółto-czarno-czerwone (
zdjęcie)
składy 1406+1405 i 1470+1469 podczas NG zostały poddane
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
przesuwne okienka boczne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech).
wagony 1405, 1406 i 1470 otrzymały piasecznice prod. Knorr
W dniu 31 grudnia 2010r. dotarł do Warszawy trzydziesty drugi wagon 120Na.
W dniu 5 stycznia 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty trzeci wagon 120Na.