|
TRAMWAJE WARSZAWSKIE |
STRONA PRYWATNA |
ARCHIWUM AKTUALIZACJI - 2012 |
Aktualizacja 29.12.2012
W dniu 24 grudnia 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3258 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 153)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1298+1297 (R-2 Praga; po NG), 1402+1401 (R-3 Mokotów; po NG), 2008+2009 (R-1 Wola; po NG)
skład 1298+1297 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1402+1401 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 2008+2009 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego),
dodatkowo skład otrzymał nową aparaturę (impulsowy układ rozruchu oparty o tranzystrory IGBT)
oraz silniki prądu stałego i otrzymał nowe oznaczenie 105Ni
skład 1298+1297 otrzymał zderzaki nowego typu
skład 1402+1401 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagon 1401 otrzymał klasyczne siedzenia typu 105Na
wagon 1402 otrzymał klasyczne siedzenia typu 105Na (zamiast dotychczasowych wandaloodpornych)
wagony 1298, 1402 i 2008 otrzymały piasecznice prod. Knorr
Aktualizacja 20.12.2012
W dniu 19 grudnia 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3257 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 152)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1268+1267 (R-4 Żoliborz; po NG)
skład 1268+1267 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagon 1268 otrzymał piasecznice prod. Knorr
W dniu 16 grudnia 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty dziewiąty wagon 120Na.
Aktualizacja 13.12.2012
W dniu 12 grudnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 688+689
do NG: 2094+2095 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1318+1317 (R-4 Żoliborz; po NG)
skład 1318+1317 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1318+1317 otrzymał zderzaki nowego typu
wagon 1318 otrzymał piasecznice prod. Knorr
W dniu 10 grudnia 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty ósmy wagon 120Na.
Aktualizacja 05.12.2012
W dniu 3 grudnia 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3256 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 151)
do NG: 2054+2055 (R-1 Wola)
W dniu 4 grudnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 662+655
Aktualizacja 01.12.2012
W dniu 29 listopada 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3255 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 148)
W dniu 30 listopada 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3254 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 147)
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 728+823
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2068+2069 (R-1 Wola; po NG)
skład 2068+2069 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 2068+2069 otrzymał przesuwne okienka boczne
Aktualizacja 28.11.2012
W dniu 27 listopada 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3253 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 144)
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 278+279 i
316+312
do NG: 1290+1289 (R-4 Żoliborz)
W dniu 27 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty siódmy wagon 120Na.
Aktualizacja 23.11.2012
W dniu 22 listopada 2012r. Tramwaje Warszawskie sp. z o.o. otworzyły oferty złożone w przetargu
na dostawę 45 szt. dwukierunkowych, przegubowych, wieloczłonowych, całkowicie niskopodłogowych wagonów tramwajowych
z napędem prądu przemiennego i sterowaniem mikroprocesorowym (falownikowym)
-
więcej
W dniu 23 listopada 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 396"+559
nowy skład: 2096+2099 (R-1 Wola) (barwy miejskie stare/nowe)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1127+1211 (R-4 Żoliborz; po NG), 1450+1449 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1127+1211 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 1450+1449 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1450+1449 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagon 1450 otrzymał piasecznice prod. Knorr
Aktualizacja 21.11.2012
W dniu 20 listopada 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 546+545
W dniu 21 listopada 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 628+455
W dniu 21 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty szósty wagon 120Na.
Aktualizacja 20.11.2012
W dniu 16 listopada 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3252 (zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 143)
W dniu 19 listopada 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 593"+190
W dniu 20 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty piąty wagon 120Na.
Aktualizacja 15.11.2012
W dniu 14 listopada 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3250 i
3251 (oba - zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 141, 142)
do NG: 1402+1401 (R-3 Mokotów)
W dniu 10 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty trzeci wagon 120Na.
W dniu 15 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty czwarty wagon 120Na.
Aktualizacja 09.11.2012
W dniu 9 listopada 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 412+269
W dniu 6 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty pierwszy wagon 120Na.
W dniu 8 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty drugi wagon 120Na.
Aktualizacja 02.11.2012
W dniu 2 listopada 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 317+447 i
493+369
do NG: 1268+1267 (R-4 Żoliborz)
Aktualizacja 31.10.2012
W dniu 31 października 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3247,
3248 i
3249 (wszystkie - zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 139, 134, 140)
Aktualizacja 30.10.2012
W dniu 29 października 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 428+207
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1434+1433 (R-3 Mokotów; po NG), 1446+1445 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1434+1433 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1446+1445 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
składy 1434+1433 i 1446+1445 otrzymały przesuwne okienka boczne
skład 1434+1433 otrzymał zderzaki nowego typu
wagony 1434 i 1446 otrzymały piasecznice prod. Knorr
W dniu 27 października 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty wagon 120Na.
Aktualizacja 27.10.2012
W dniu 25 października 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3245 i
3246 (oba - zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 136, 137)
W dniu 26 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty dziewiąty wagon 120Na.
Aktualizacja 24.10.2012
W dniu 23 października 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3243 i
3244 (oba - zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 132, 135)
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 304+484
W dniu 24 października 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 834+615
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1282+1281 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1282+1281 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
W dniu 24 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty ósmy wagon 120Na.
Aktualizacja 19.10.2012
W dniu 15 października 2012r. na porannym dodatku 019 linii 1 zadebiutował wagon
120Na DUO 3501
do NG: 1298+1297 (R-2 Praga), 1450+1449 (R-3 Mokotów), 2008 (R-1 Wola), 2009 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1264+1263 (R-4 Żoliborz; po NG), 2080+2081 (R-1 Wola; po NG)
skład 1264+1263 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 2080+2081 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagony 1116, 1240 i 1264 otrzymały piasecznice prod. Knorr
W dniu 17 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty szósty wagon 120Na.
W dniu 19 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty siódmy wagon 120Na.
Aktualizacja 12.10.2012
W dniu 10 października 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 429+263
W dniu 11 października 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 541+401
W dniu 9 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty czwarty wagon 120Na.
W dniu 12 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty piąty wagon 120Na.
Aktualizacja 06.10.2012
W dniu 5 października 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na DUO
3505 i
3506 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 149, 150)
do NG: 1127+1211 (R-4 Żoliborz), 2068+2069 (R-1 Wola)
wagon 2001 otrzymał piasecznice prod. Knorr
Aktualizacja 03.10.2012
W dniu 28 września 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3242 (zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 131)
oraz wagony
120Na DUO
3503 i
3504 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 145, 146)
W dniu 2 października 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 578+826
nowy skład: 1381+1299 (R-4 Żoliborz)
nowe solówki: 2164 (R-1 Wola)
2165 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1416+1415 (R-2 Praga; po NG)
skład 1416+1415 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1416+1415 otrzymał przesuwne okienka boczne i zderzaki nowego typu
wagon 1416 otrzymał piasecznice prod. Knorr
Aktualizacja 28.09.2012
W dniu 26 września 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na DUO
3502 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 138)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1170+1171 (R-4 Żoliborz; po NG), 2064+2065 (R-1 Wola; po NG)
skład 1170+1171 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 2064+2065 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 2064+2065 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagony 1170 i 1228 otrzymały piasecznice prod. Knorr
W dniu 27 września 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty drugi wagon 120Na - piąty dwukierunkowy
120Na DUO.
W dniu 28 września 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty trzeci wagon 120Na - szósty dwukierunkowy
120Na DUO.
Aktualizacja 26.09.2012
nowy skład: 1164+1165+1111 (R-3 Mokotów)
W dniu 22 września 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty pierwszy wagon 120Na - czwarty dwukierunkowy
120Na DUO.
Aktualizacja 21.09.2012
do NG: 1318+1317 (R-4 Żoliborz), 1446+1445 (R-3 Mokotów)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1258+1257 (R-4 Żoliborz; po NG), 1456+1455 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1258+1257 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 1456+1455 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1456+1455 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagony 1258, 1366 i 1456 otrzymały piasecznice prod. Knorr
W dniu 17 września 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty wagon 120Na - trzeci dwukierunkowy
120Na DUO.
Aktualizacja 12.09.2012
W dniu 5 września 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na DUO
3501 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 133)
W dniu 11 września 2012r. Tramwaje Warszawskie sp. z o.o. poinformowały o dopuszczeniu 6 oferentów do drugiego etapu przetargu ograniczonego
na dostawę 45 szt. dwukierunkowych, przegubowych, wieloczłonowych, całkowicie niskopodłogowych wagonów tramwajowych
z napędem prądu przemiennego i sterowaniem mikroprocesorowym (falownikowym)
-
szczegóły
wagon 1348 otrzymał piasecznice prod. Knorr
W dniu 8 września 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty dziewiąty wagon 120Na - drugi dwukierunkowy
120Na DUO.
Aktualizacja 07.09.2012
do NG: 1282+1281 (R-3 Mokotów)
wagon 1438 otrzymał piasecznice prod. Knorr
W dniu 6 września 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty ósmy wagon 120Na.
Aktualizacja 01.09.2012
W dniu 31 sierpnia 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3237 (zajezdnia R-3 Mokotów),
3240 (zajezdnia R-4 Żoliborz) i
3241 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 128, 129, 130)
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagon
105Na 1006"
Wagon 1006" został wprowadzony (bez zmiany numeracji) na stan pojazdów gospodarczych
i przydzielony jako
wagon promocyjny do zajezdni R-1 Wola
do NG: 1264+1263 (R-4 Żoliborz), 2080+2081 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1436+1435 (R-2 Praga; po NG), 2078+2079 (R-1 Wola; po NG)
skład 1436+1435 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1436+1435 otrzymał przesuwne okienka boczne i zderzaki nowego typu
skład 2078+2079 otrzymał przesuwne okienka boczne
Aktualizacja 28.08.2012
W dniu 27 sierpnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagony
105N2k/2000 2120+2121
W dniu 28 sierpnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 706+707
wagony 1306 i 1420 otrzymały piasecznice prod. Knorr
W dniu 25 sierpnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty szósty wagon 120Na.
W dniu 28 sierpnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty siódmy wagon 120Na.
Aktualizacja 24.08.2012
W dniu 23 sierpnia 2012r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1005+1021
Aktualizacja 22.08.2012
W dniu 21 sierpnia 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 329+307 i
350+500
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1244+1243 (R-4 Żoliborz; po NG)
skład 1244+1243 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagony 1204 i 1244 otrzymały piasecznice prod. Knorr
Aktualizacja 17.08.2012
W dniu 17 sierpnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagony
105N2k/2000 2108+2109
nowy skład: 1176+1177+1175" (R-3 Mokotów)
Aktualizacja 14.08.2012
W dniu 13 sierpnia 2012r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1069+1037
wagony 1270 i 1308 otrzymały piasecznice prod. Knorr
W dniu 13 sierpnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty piąty wagon 120Na.
Aktualizacja 09.08.2012
W dniu 8 sierpnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagony
105N2k/2000 2118+2119
W dniu 9 sierpnia 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3234,
3235 i
3236 (wszystkie - zajezdnia R-3 Mokotów) (nr fabr. 125, 126, 127).
do NG: 1434+1433 (R-3 Mokotów), 1456+1455 (R-3 Mokotów)
W dniu 7 sierpnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty czwarty wagon 120Na - pierwszy dwukierunkowy
120Na DUO.
Aktualizacja 31.07.2012
W dniu 31 lipca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagony
105N2k/2000 2114+2115
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1097+1091
do NG: 1170+1171 (R-4 Żoliborz), 2064+2065 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1175" (R-3 Mokotów; po NG), 1421 (R-3 Mokotów; po NG), 1422 (R-3 Mokotów), 2114+2115 (R-1 Wola; po NG)
wagon 1175" podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagon 1421 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
wagon 1422 otrzymał piasecznice prod. Knorr
składy 1422+1421 i 2114+2115 otrzymały przesuwne okienka boczne
W dniu 27 lipca 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty trzeci wagon 120Na.
Aktualizacja 26.07.2012
W dniu 23 lipca 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 230+231 i
397+391
W dniu 25 lipca 2012r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1042+1043
do NG: 1258+1257 (R-4 Żoliborz)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1251 (R-4 Żoliborz), 1252 (R-4 Żoliborz; po NG), 2066+2067 (R-1 Wola; po NG)
wagon 1252 podczas NG został poddany częściowym modyfikacjom spoza
któregokolwiek dotychczasowego standardu remontowego
(kwadratowe przednie punkty świetlne, natomiast pozostawiono stare gniazda,
pantografy OTK-1 opuszczane linką i oszklone płaty drzwi)
skład 2066+2067 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
wagony 1216, 1430 i 2001 otrzymały piasecznice prod. Knorr
W dniu 23 lipca 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty drugi wagon 120Na.
Aktualizacja 17.07.2012
W dniu 16 lipca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105Nm 1468+1467
powrót do nowych barw miejskich (żółto-czarno-czerwonych): 2088+2089 (R-1 Wola)
W dniu 16 lipca 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty pierwszy wagon 120Na.
Aktualizacja 14.07.2012
W dniu 13 lipca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 357+587
do NG: 1416+1415 (R-2 Praga)
powrót do barw miejskich: 2084+2085 (R-1 Wola)
wagon 1448 otrzymał piasecznice prod. Knorr
Aktualizacja 12.07.2012
W dniu 11 lipca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 486'''+803
powrót do barw miejskich: 2086+2087 (R-1 Wola), 2110+2111 (R-1 Wola), 2112+2113 (R-1 Wola),
2116+2117 (R-1 Wola), 2124+2125 (R-4 Żoliborz),
2126+2127 (R-4 Żoliborz), 2128+2129 (R-4 Żoliborz), 2130+2131 (R-4 Żoliborz)
Aktualizacja 10.07.2012
W dniu 9 lipca 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 238+239 i
336+375
nowy skład: 2164+2165 (R-1 Wola)
nowe solówki: 1392" (R-1 Wola)
2008 (R-1 Wola)
wagon 1242 otrzymał piasecznice prod. Knorr
Aktualizacja 05.07.2012
W dniu 2 lipca 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3232,
3238 i
3239 (wszystkie - zajezdnia R-4 Żoliborz) (nr fabr. 120, 123, 124).
W dniu 5 lipca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 612+611,
680+663 i
824+789
do NG: 2078+2079 (R-1 Wola)
Aktualizacja 02.07.2012
W dniu 2 lipca 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 290+563 i
418+310
do NG: 1244+1243 (R-4 Żoliborz)
Aktualizacja 29.06.2012
W dniu 27 czerwca 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3230 (zajezdnia R-3 Mokotów) (nr fabr. 119).
W dniu 28 czerwca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 413+296 i
671+667
nowy skład: 2136+2137 (R-1 Wola)
wagon 1298 otrzymał klimatyzację kabiny motorniczego
Aktualizacja 26.06.2012
W dniu 22 czerwca 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3233 (zajezdnia R-4 Żoliborz) (nr fabr. 118).
W dniu 25 czerwca 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 270+265 i
465+451
W dniu 26 czerwca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 799+788 i
815+756
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1106 (R-4 Żoliborz; po NG), 1286+1285 (R-4 Żoliborz; po NG), 1426+1425 (R-2 Praga; po NG), 2060+2061 (R-1 Wola; po NG)
wagon 1106 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008
(kwadratowe przednie punkty świetlne, natomiast pozostawiono dotychczasowe gniazda sterowania ukrotnionego KOL)
składy 1286+1285 i 2060+2061 podczas NG zostały poddane
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 1426+1425 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1426+1425 otrzymał przesuwne okienka boczne i zderzaki nowego typu
wagony 1106, 1112, 1286, 1426 i 2004 otrzymały piasecznice prod. Knorr
W dniu 25 czerwca 2012r. dotarł do Warszawy sto dziewiętnasty wagon 120Na.
W dniu 26 czerwca 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty wagon 120Na.
Aktualizacja 21.06.2012
do NG: 1252 (R-4 Żoliborz), 1436+1435 (R-2 Praga), 2066+2067 (R-1 Wola), 2114+2115 (R-4 Żoliborz)
nowa reklama: 2130+2131 (Euro 2012)
W dniu 13 czerwca 2012r. dotarł do Warszawy sto szesnasty wagon 120Na.
W dniu 18 czerwca 2012r. dotarł do Warszawy sto siedemnasty wagon 120Na.
W dniu 20 czerwca 2012r. dotarł do Warszawy sto osiemnasty wagon 120Na.
Aktualizacja 06.06.2012
W dniu 31 maja 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3228,
3229 i
3231 (wszystkie - zajezdnia R-3 Mokotów) (nr fabr. 113, 114, 116).
nowe reklamy: 2110+2111 (Euro 2012 Respect), 2116+2117 (Euro 2012)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1116+1117 (R-4 Żoliborz; po NG), 1440+1439 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1116+1117 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1440+1439 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1440+1439 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagon 1440 otrzymał piasecznice prod. Knorr
W dniu 29 maja 2012r. dotarł do Warszawy sto piętnasty wagon 120Na.
Aktualizacja 01.06.2012
W dniu 1 czerwca 2012r. Tramwaje Warszawskie sp. z o.o. ogłosiły dwustopniowy przetarg ograniczony
na dostawę 45 szt. dwukierunkowych, przegubowych, wieloczłonowych, całkowicie niskopodłogowych wagonów tramwajowych
z napędem prądu przemiennego i sterowaniem mikroprocesorowym (falownikowym)
-
szczegóły
Aktualizacja 31.05.2012
nowa solówka: 2136 (R-1 Wola)
nowe reklamy: 2112+2113 (Euro 2012)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1270+1269 (R-2 Praga; po NG), 2062+2063 (R-1 Wola; po NG)
składy 1270+1269 i 2062+2063 podczas NG zostały poddane
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 2062+2063 otrzymał przesuwne okienka boczne
Aktualizacja 25.05.2012
W dniu 24 maja 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na R-1 Wola przeniesiono wagony
105N2k/2000 2110+2111
nowe reklamy: 2124+2125 (Euro 2012), 2126+2127 (Euro 2012)
W dniu 23 maja 2012r. dotarł do Warszawy sto czternasty wagon 120Na.
Aktualizacja 23.05.2012
W dniu 21 maja 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3227 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
do NG: 1106 (R-4 Żoliborz), 1421 (R-3 Mokotów)
nowe reklamy: 2084+2085 (Euro 2012), 2086+2087 (Euro 2012), 2088+2089 (Euro 2012), 2128+2129 (Euro 2012)
podczas NG dokonano podmiany wagonów - jako 1175'' wyjedzie z remontu skreślony wagon 1031" (prod. 1975)
W dniu 18 maja 2012r. dotarł do Warszawy sto czternasty wagon 120Na.
Aktualizacja 15.05.2012
W dniu 12 maja 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3226 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
do NG: 1175 (R-3 Mokotów), 1286+1285 (R-4 Żoliborz), 2060+2061 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1227 (R-2 Praga), 1228 (R-2 Praga; po NG), 2004 (R-4 Żoliborz; po NG)
wagon 2004 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008
(kwadratowe przednie punkty świetlne, natomiast pozostawiono dotychczasowe gniazda sterowania ukrotnionego KOL)
wagon 1228 podczas NG został poddany modyfikacjom spoza standardów remontowych
(otrzymał kwadratowe przednie punkty świetlne, natomiast pozostawiono dotychczasowe gniazda sterowania ukrotnionego)
W dniu 10 maja 2012r. dotarł do Warszawy sto dwunasty wagon 120Na.
Aktualizacja 26.04.2012
W dniu 25 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3224 (zajezdnia R-3 Mokotów).
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1012+1031"
W dniu 26 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3225 (zajezdnia R-3 Mokotów).
nowa solówka: 2001 (R-4 Żoliborz)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1376+1375 (R-3 Mokotów; po NG), 2058+2059 (R-1 Wola; po NG), 2102+2103 (R-1 Wola; po NG)
skład 1376+1375 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 2058+2059 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
składy 2058+2059 i 2102+2103 otrzymały przesuwne okienka boczne
wagon 2058 otrzymał testowo pantograf połówkowy 70EC prod. EC Engineering, ustawiony w układzie "pod włos"
W dniu 26 kwietnia 2012r. dotarł do Warszawy sto jedenasty wagon 120Na.
Aktualizacja 24.04.2012
W dniu 20 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3223 (zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 23 kwietnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dziesiąty wagon 120Na.
Aktualizacja 20.04.2012
W dniu 16 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3222 (zajezdnia R-3 Mokotów).
W dniu 18 kwietnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 733+629
do NG: 1116+1117 (R-4 Żoliborz), 1426+1425 (R-2 Praga)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1234 (R-4 Żoliborz; po NG)
wagon 1234 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
W dniu 16 kwietnia 2012r. dotarł do Warszawy sto ósmy wagon 120Na.
W dniu 19 kwietnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dziewiąty wagon 120Na.
Aktualizacja 14.04.2012
W dniu 12 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3221 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1024+1036
nowy skład: 1444+1443 (R-2 Praga)
Aktualizacja 11.04.2012
W dniu 7 kwietnia 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1113,
1233 i
1234
W dniu 8 kwietnia 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1110,
1160 i
1174
nowa solówka: 2002 (R-4 Żoliborz)
do NG: 2062+2063 (R-1 Wola)
Aktualizacja 06.04.2012
W dniu 3 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3220 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
nowe solówki: 2164 (R-1 Wola)
2165 (R-1 Wola)
do NG: 1270+1269 (R-2 Praga)
W dniu 3 kwietnia 2012r. dotarł do Warszawy sto siódmy wagon 120Na.
Aktualizacja 02.04.2012
W dniu 26 marca 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3216 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1242+1241
W dniu 28 marca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 690+675
W dniu 29 marca 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3217 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 326+496
W dniu 30 marca 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105Na 1288+1287
Z zajezdni R-3 Mokotów na R-2 Praga przeniesiono wagony
105Nf 1426+1425
W dniu 2 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3218 i
3219 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).
nowy skład: 2164+2165 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1242+1241 (R-4 Żoliborz; po NG), 1308+1307 (R-3 Mokotów; po NG), 2056+2057 (R-1 Wola; po NG)
skład 1242+1241 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 1308+1307 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 2056+2057 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 2056+2057 otrzymał przesuwne okienka boczne
W dniu 18 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto drugi wagon 120Na.
W dniu 25 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto trzeci wagon 120Na.
W dniu 27 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto czwarty wagon 120Na.
W dniu 29 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto piąty wagon 120Na.
W dniu 31 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto szósty wagon 120Na.
Aktualizacja 17.03.2012
W dniu 14 marca 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105Na 1308+1307
Z zajezdni R-3 Mokotów na R-2 Praga przeniesiono wagony
105Nf 1430+1429
do NG: 1228 (R-2 Praga), 1440+1439 (R-3 Mokotów), 2004 (R-4 Żoliborz), 2102+2103 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1430+1429 (R-2 Praga; po NG)
skład 1430+1429 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1430+1429 otrzymał przesuwne okienka boczne
Aktualizacja 09.03.2012
W dniu 7 marca 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105Na 1330+1329
Z zajezdni R-3 Mokotów na R-2 Praga przeniesiono wagony
105Nf 1428+1427
W dniu 9 marca 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3213 i
3214 (oba - zajezdnia R-3 Mokotów).
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony
13N 318+328"
nowa solówka: 2164 (R-1 Wola)
do NG: 1234 (R-2 Praga)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1330+1329 (R-3 Mokotów; po NSp)
W dniu 7 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto pierwszy wagon 120Na.
Aktualizacja 02.03.2012
W dniu 1 marca 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-3 Mokotów przeniesiono wagony
105Na 1302+1301
Z zajezdni R-3 Mokotów na R-2 Praga przeniesiono wagony
105Nf 1448+1447
do NG: 2058+2059 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1448+1447 (R-2 Praga; po NG)
skład 1448+1447 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1448+1447 otrzymał przesuwne okienka boczne
Aktualizacja 27.02.2012
W dniu 24 lutego 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1292+1291
Z zajezdni R-4 Żoliborz na R-2 Praga przeniesiono wagony
105Nf 1454+1453
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1240+1239 (R-4 Żoliborz; po NG)
skład 1240+1239 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
Aktualizacja 23.02.2012
W dniu 21 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3215 (zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 22 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3211 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1278+1277
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 742+761
W dniu 23 lutego 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1240+1239
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 718+755
do NG: 1376+1375 (R-3 Mokotów)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1200+1201 (R-4 Żoliborz; po NG), 2052+2053 (R-1 Wola; po NG)
skład 1200+1201 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 2052+2053 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 2052+2053 otrzymał przesuwne okienka boczne
W dniu 20 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty dziewiąty wagon 120Na (nr fabr 100).
W dniu 21 lutego 2012r. dotarł do Warszawy setny wagon 120Na (nr fabr 099).
Aktualizacja 18.02.2012
W dniu 16 lutego 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1266+1265
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 400+642
W dniu 17 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3212 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1252+1251
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 762+404
W dniu 17 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty ósmy wagon 120Na.
Aktualizacja 16.02.2012
W dniu 14 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3209 (zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 15 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3210 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1264+1263
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 470+488
W dniu 15 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty siódmy wagon 120Na.
Aktualizacja 14.02.2012
W dniu 9 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3208 (zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 10 lutego 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1244+1243
W dniu 13 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty szósty wagon 120Na.
Aktualizacja 09.02.2012
W dniu 7 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3207 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1268+1267
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 622"+749"
W dniu 8 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty piąty wagon 120Na.
Aktualizacja 03.02.2012
W dniu 2 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3206 (zajezdnia R-2 Praga).
W dniu 3 lutego 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1272+1271
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 698+631
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1076+1077
do NG: 1242+1241 (R-2 Praga), 1430+1429 (R-3 Mokotów), 2056+2057 (R-1 Wola)
W dniu 2 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty czwarty wagon 120Na.
Aktualizacja 01.02.2012
W dniu 30 stycznia 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1250+1249
W dniu 31 stycznia 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1290+1289
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 526+647
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony
105Na 1025+1013
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1250+1249 (R-4 Żoliborz; po NG), 1438+1437 (R-3 Mokotów; po NG)
skład 1438+1437 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
skład 1250+1249 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
W dniu 1 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty trzeci wagon 120Na.
Aktualizacja 28.01.2012
W dniu 27 stycznia 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3204 i
3205 (oba - zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 424+727
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2048+2049 (R-1 Wola; po NG)
skład 2048+2049 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
skład 2048+2049 otrzymał przesuwne okienka boczne
Aktualizacja 26.01.2012
W dniu 23 stycznia 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3203 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagon
105Na 1132
W dniu 24 stycznia 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony
105Na 1286+1285
W dniu 25 stycznia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 794+650"
do NG: 1308+1307 (R-2 Praga), 1448+1447 (R-3 Mokotów)
W dniu 7 stycznia 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty wagon 120Na.
W dniu 23 stycznia 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty pierwszy wagon 120Na.
W dniu 24 stycznia 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty drugi wagon 120Na.
Aktualizacja 06.01.2012
W dniu 4 stycznia 2012r. wpisano na stan TW wagon
120Na
3202 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 672+641
W dniu 5 stycznia 2012r. wpisano na stan TW wagony
120Na
3200 i
3201 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony
13N 772+773 i
808+816
do NG: 1200+1201 (R-4 Żoliborz), 1240+1239 (R-2 Praga), 2052+2053 (R-1 Wola)
nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1384+1385 (R-3 Mokotów; po NG), 3002 (R-1 Wola; po NG)
powrót do barw miejskich: 3012 (R-2 Praga), 3016 (R-2 Praga)
skład 1384+1385 podczas NG został poddany
modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
wagon 3002 podczas NG otrzymał zasobnik energii (tzw. hiperkondesator), umożliwiający magazynowanie energii
powstającej podczas hamowania i jej wykorzystywanie podczas rozruchu,
przywrócono jednocześnie fabryczny układ siedzeń pasażerskich
wagony 1137 i 1384 otrzymały piasecznice prod. Knorr
skład 1384+1385 otrzymał przesuwne okienka boczne i zderzaki nowego typu
W dniu 4 stycznia 2012r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty ósmy wagon 120Na.
W dniu 5 stycznia 2012r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty dziewiąty wagon 120Na.