W dniu 14 maja 2004r. na skrzyżowaniu al. Jana Pawła II z Al.Jerozolimskimi skład 329+307 (linia 16, jadący w kierunku Żerania FSO)
uderzył w bok I wagonu składu 1092+1066 (linia 25, jadącego w kierunku Annopola) - skład 329+307 wjechał
na wyspę centralną zbyt późno (wcześniej blokowany przez stojące na torowisku samochody), natomiast motorniczy składu 1092+1066
ruszył jak tylko zaświeciło się zielone światło (nie widząc jadącej od prawej 'szesnastki', zasłoniętej przez podpory wiaduktu).
W wyniku zderzenia pierwsze wagony z obu składów uległy wykolejeniu, kilka osób zostało rannych (najpoważniej motorniczy 'szesnastki'). Wagony 329 (uszkodzony czop skrętu) został szybko wyemontowany,
natomiast 1092 (zniszczony prawy bok w okolicach I drzwi i uszkodzona konstrukcja pudła) przez długi czas oczekiwał na zajezdni na decyzję co do jego losu, ostatecznie we wrześniu 2004r trafił na remont do ZNT T-3.
Do ruchu liniowego wagon 1092 powrócił w marcu 2005r.