W dniu 19 marca 2002r. o godz. 13:47 wjeżdżający na pętlę Nowe Bemowo skład 105N2k - 2032+2033 linii
12 wykoleił się drugim wagonem. Prawdopodobnym powodem wykolejenia było uszkodzenie zwrotnicy. Wagon 2033 stanął w poprzek dwóch torów
rozbijając tyłem 10 przęseł płotków wygrodzeniowych, natomiast przodem uderzył w słup trakcyjny.
Straty są znaczne - połamane sprzęgi, pogięte blachy, wybite kilka szyb i uszkodzony przód wozu nr 2033 (od uderzenia
w słup). Uszkodzona została także sieć trakcyjna, która została "przesunięta" kilkadziesiąt centymetrów w bok
(wskutek wygięcia słupa trakcyjnego).
Na miejscu szybko pojawiły się służby ratownicze: dwa dźwigi, dwa pojazdy Pogotowia Sieciowego
oraz pojazd Pogotowia Torowego. Okazało się że oba wózki wozu 2033 były zaklinowane
pod kątem około 80 stopni w stosunku do osi wagonu i dopiero trzecia próba odblokowania się powiodła.
Następnie wstawiono tylny wózek (podniesienie tyłu wagonu spowodowało dodatkowe
pogięcie dolnych blach przodu wozu i wygięcie odgarniacza). Po kolejnej godzinie wstawiono
na tory przedni wózek. Następnie wycofano odłączony wcześniej wagon
2032 i ponownie połączono je w skład, który już w asyście dźwigu i Nadzoru
Ruchu pojechał do R-1 Wola.