Na terenie Zakładu Energetyki Trakcyjnej i Torów (T-1) znajduje się jedyne w Warszawie połączenie torów kolejowych i tramwajowych.
Bocznica prowadząca do ZETiT T-1 odgałęzia się w km 7,790 linii kolejowej nr 509 (Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Gdańska),
od toru 101a dworca Warszawa Gdańska (adres taryfowy bocznicy - stacja Warszawa Praga).
Na teren T-1 wchodzi w północno-zachodnim narożniku zakładu, rozdziela się na trzy równoległe tory i płynnie przechodzi w torowisko tramwajowe.
Przez wiele lat służyła do dostaw materiałów budowlanych i nowych wagonów tramwajowych dla MZK Warszawa, obecnie tędy odbywają się dostawy
materiałów masowych (głównie tłucznia i piasku budowlanego) oraz szyn i rozjazdów. W części "kolejowej" znajdują się 3 rozjazdy typu kolejowego.
Do przetaczania wagonów kolejowych używane są dwie lokomotywki tramwajowe. Pojazdy te zbudowane są na podwoziach wagonów tramwajowych
(2 - na podwoziu wagonu typu K),
posiadają jednak liczne elementy typowe dla taboru kolejowego (m.in. zderzaki typu kolejowego i pneumatyczny układ hamulcowy).
Z racji swojej kontrukcji lokomotywki te nie wyjeżdżają na torowiska tramwajowe poza obrębem ZETiT