TRAMWAJE WARSZAWSKIE | |
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
PLAN SKREŚLEŃ I REMONTÓW NA 2010 R. |
W 2010r. przewiduje się dostawę około 20 nowych wagonów tramwajowych typu
120Na (dokładna liczba dostarczonych
wagonów będzie uzależniona od tempa produkcji w bydgoskiej Pesie). W zamian ma być skreślone 36 wagonów
- 26 typu 13N i 10 typu 105Na.
Zaplanowano wykonanie remontu 98 wagonów (o 42 mniej niż w 2009r.),
w tym 48 w zakresie NG II
i 4 w zakresie NG III. Wagony typu 13N oraz 105Na z lat 70-tych nie będą już poddawane remontom
z powodu przewidywanej ich kasacji do roku 2013.
Wśród wyremontowanych znajdą się m.in. ostatnie wagony 116Na/1
(10 sztuk w tym 9 wagonów do
II etapu NG) oraz jedyna para wagonów typu 105Nz.
W 2010r. zaplanowano pierwotnie wykonanie 4 modernizacji, obejmujących (oprócz zmian wprowadzonych w
poprzednich standardach remontowych) m.in.
generalny remont (łącznie ze śrutowaniem) konstrukcji pudła, wymianę poszycia i wymianę aparatury - ostecznie jednak zrezygnowano
z wymiany aparatury, a remont oznaczono jako NG III.
Stopiątki trafiające w 2010r. do remontu o zakresie NG I będą modyfikowane wg
standardu 2008+ (m.in. nowy wygląd ścian czołowych
z nowymi, kwadratowymi punktami świetlnymi, uszczelnienie i ocieplenie kabiny motorniczego, poręcze malowane na żółty kolor,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech 20-21),
natomiast stopiątki przechodzące NG II będą remontowane według rozszerzonego
standardu 2009
(dodatkowo wymiana oświetlenia przedziału pasażerskiego na 9 świetlówek "wpuszczonych" w laminaty sufitowe).
Kolejne wagony sterownicze (tak podczas remontów jak i poza nimi) otrzymają agregaty klimatyzacyjne kabiny motorniczego i piasecznice.
Oczywiście założony plan remontów i skreśleń może w ciągu roku uległ zmianie. Z jednej strony było to związane
z wypadkami i poważnymi awariami wagonów 13N i 105Na, z drugiej strony - ze zmianą liczby dostarczonych nowych wagonów tramwajowych.
PLAN SKREŚLEŃ 2010 R. | ||||||
R-1 Wola | R-2 Praga | R-3 Mokotów | R-4 Żoliborz | suma | ||
13N | --- | --- | 193 (216) 245 246 256 305 306 364 371 372 386 414 417" 430 434 436 468" 475 553 | (291) (293) (408) (458) (473) 480 (490) (492) (498) (540") 598 599 769 783 807 (825) 831" 832 | 15+11 | |
105Na | (1005) (1007) (1021) 1027 1028" (1033) (1036) 1038 1040 1041 1054 1065 1071 (1080) (1084") |
--- |
--- |
--- |
3+5 | |
suma | 3+5 |
--- |
15+3 |
0+8 |
18+16 |
podkreślone - wagony dołączone w trakcie roku do planu kasacyjnego |
PLAN REMONTÓW 2010 R. | ||||||
R-1 Wola | R-2 Praga | R-3 Mokotów | R-4 Żoliborz | suma | ||
105Na | NG I |
2005 |
1227 1320" 1329 1330 1337 1338 1340 1343 1344 1345 1346 |
1128 1273 1274 1355 1356 1361 1362 1365 1366 1369 1370 1371 1372 1373 |
1104 1105 1222 |
29 |
NG II |
--- |
1220 1221 1224 1235 |
1110 1111 1114 1115 1122 1123 1138 (1139) 1146 1147 1148 1149 1160 1174 1186 1187 1202 1203 1218 1219 |
1118 1119 1156 1157 1161 1183 1198 1208 1209 1214 1215 1216 1217 1225 1226 1261 1262 |
40 | |
105Nb/e, 105Ne, 105Nm | NG I |
--- |
--- |
1383" 1387" 1395 1396 |
--- |
4 |
NG II |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- | |
NG III |
--- |
--- |
1405 1406 |
1469 1470 |
4 | |
105Nz | NG I |
--- |
2028 2029 |
--- |
--- |
2 |
NG II |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- | |
105N2k | NG I |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- |
NG II |
2014 2015 2020 2021 2022 2023 2044 2045 |
--- |
--- |
--- |
8 | |
105N2k/2000 | NG I |
2091 |
--- |
--- |
--- |
1 |
NG II |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- | |
116Na/1 (I+II etap) |
NG I |
--- |
3015 |
--- |
--- |
1 |
NG II |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- | |
116Na/1 (II etap) |
NG I |
--- |
3005 3006 3008 3011 3020 3023 3024 3025 3028 |
--- |
--- |
9 |
NG II |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- | |
suma | 10 |
27 |
39 |
22 |
98 |
podkreślone - wagony dołączone w trakcie roku do planu remontowego |
kursywą w nawiasach - wagony usunięte w trakcie roku z planu remontowego |
WYKONANE REMONTY W 2010 R. | |||||||
105Na | 105Nb/e, 105Ne, 105Nm | 105Nz | 105N2k, 105N2k/2000 | 116Na/1 | suma | ||
01.10 | NG I |
1361 1362 | --- | --- | --- | --- | 4 |
NG II |
1220 1221 | --- | --- | --- | --- | ||
02.10 | NG I |
1355 1356 2005 | --- | --- | 2091 | 3008 | 9 |
NG II |
1202 1203 1261 1262 | --- | --- | --- | --- | ||
03.10 | NG I |
1273 1274 | --- | --- | --- | 3020 | 9 |
NG II |
1146 1147 1216 1217 | --- | --- | 2022 2023 | --- | ||
04.10 | NG I |
1337 1338 1365 1366 | --- | --- | --- | 3025 | 7 |
NG II |
1214 1215 | --- | --- | --- | --- | ||
05.10 | NG I |
1329 1330 1369 1370 | --- | --- | --- | 3023 | 11 |
NG II |
1110 1111 1148 1149 | --- | --- | 2044 2045 | --- | ||
06.10 | NG I |
1371 1372 | --- | 2028 2029 | --- | --- | 10 |
NG II |
1118 1119 1208 1209 1225 1226 | --- | --- | --- | --- | ||
07.10 | NG I |
1345 1346 | --- | --- | --- | 3005 | 7 |
NG II |
1186 1187 1218 1219 | --- | --- | --- | --- | ||
08.10 | NG I |
1104 1222 1320" 1340 | 1383" 1387" | --- | --- | 3006 | 7 |
NG II |
--- | --- | --- | --- | --- | ||
09.10 | NG I |
1343 1344 | --- | --- | --- | 3028 | 7 |
NG II |
1161 1183 1224 1235 | --- | --- | --- | --- | ||
10.10 | NG I |
1227 1373 | --- | --- | --- | 3024 | 9 |
NG II |
1122 1123 1138 1160 | --- | --- | 2014" 2015 | --- | ||
11.10 | NG I |
1105 | 1395 1396 | --- | --- | 3011 | 7 |
NG II |
1156 1157 1198 | --- | --- | --- | --- | ||
12.10 | NG I |
1128 | --- | --- | --- | 3015 | 11 |
NG II |
1114 1115 1174 | --- | --- | 2020 2021 | --- | ||
NG III |
--- | 1405 1406 1469 1470 | --- | --- | --- |
ARCHIWUM REMONTÓW | |||||||||
2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | ||||
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 |
2021 |
|