TRAMWAJE WARSZAWSKIE | |
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
PLAN REMONTÓW NA 2009 R. |
W 2009r. nie przewiduje się dostaw nowych wagonów tramwajowych, a co za tym idzie,
nie planuje się żadnych kasacji.
Zaplanowano wykonanie remontu 140 wagonów (o 21 mniej niż w 2008r.),
w tym 42 w zakresie NG II.
(NG II ominie wagony typu 13N oraz 105Na z lat 70-tych). Wyremontowane zostaną m.in. ostatnia para wagonów 105N2k,
prawie wszystkie pozostałe wagony typu 116Na/1 (6 sztuk, dodatkowo na
II etap NG trafi 10 wagonów po I etapie NG wykonanym w 2008r.).
Na 2009r. nie zaplanowano żadnej poważniejszej modernizacji stopiątek.
Większość stopiątek trafiających do remontu w 2009r. będzie modyfikowana wg
standardu 2008+ (m.in. nowy wygląd ścian czołowych
z nowymi, kwadratowymi punktami świetlnymi, uszczelnienie i ocieplenie kabiny motorniczego, poręcze malowane na żółty kolor,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
- wyjątkiem będą stopiątki z lat 70-tych, w których modyfikacje będą nieco mniejsze (bez gniazd Aviotech - standard 2008).
Z kolei stopiątki przechodzące NG II (z wyjątkiem 1458) będą remontowane według rozszerzonego
standardu 2009
(dodatkowo wymiana oświetlenia przedziału pasażerskiego na 9 świetlówek "wpuszczonych" w laminaty sufitowe).
W wagonach typu 13N NG będzie przeprowadzane wg standardu 2008 (modyfikacje kabiny i pulpitu motorniczego, punktów świetlnych,
tablic informacyjnych i wyglądu przedziału pasażerskiego, bez montażu ogrzewania przedziału pasażerskiego
ani montażu przycisków do otwierania drzwi przez pasażera).
Kolejne stopiątki otrzymają agregaty klimatyzacyjne kabiny motorniczego i piasecznice.
W trakcie roku czterokrotnie dokonano zmian w planie remontowym - w czerwcu do remontu trafił wagon wagon 483,
w sierpniu zamiast wagonu 1092 do NG trafił wagon 1374
(w trakcie remontu podmieniony na ex-gorzowski 136), we wrześniu zamiast składu 1362+1361 do NG trafił skład 1100+1101, natomiast
w grudniu podjęto decyzję o rezygnacji z remontu rozbitego wagonu 483.
PLAN REMONTÓW 2009 R. | ||||||
R-1 Wola | R-2 Praga | R-3 Mokotów | R-4 Żoliborz | suma | ||
13N | NG I |
--- | --- | 278 279 304 318 328" 336 375 [483] 484 | 140 218 272 274 366 376" 470 488 528 545 546 589 598 599 601 615 655 662 685 688 689 701 706 707 749" 818 821 834 835" 836 | 38 |
NG II |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- | |
105Na | NG I |
1030 1037 1040 1041 1045 1069 1070 1072 1076 1077 1083 1087 [1092] 1093 1094 |
1309 1310 1313 1314 1319 1331 1332 1333 1334 1335 1336 |
1349 1350 1353 1354 1357 1358 1359 1360 [1361] [1362] 1367 1368 1374 1377 1378 |
1180 1181 |
40 |
NG II |
--- |
1113 |
1100 1101 1140 1141 1144 1145 1152 1153 1158 1159 1164 1165 1168 1169 1172 1173 1178 1179 1184 1185 1188 1189 1194 1195 |
1102 1103 1142 1143 1196 1197 1212 1213 |
33 | |
105Nf, 105Nm | NG I |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- |
NG II |
--- |
1413 1414 1441 1442 1443 1444 |
1458 1463 1464 |
1467 1468 |
11 | |
105N2k | NG I |
2012 2013 |
--- |
--- |
--- |
2 |
NG II |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- | |
116Na/1 (I+II etap) |
NG I |
--- |
3009 3013 3017 3018 3026 3030 |
--- |
--- |
6 |
NG II |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- | |
116Na/1 (II etap) |
NG I |
--- |
3007 3010 3012 3014 3016 3019 3021 3022 3027 3029 |
--- |
--- |
10 |
NG II |
--- |
--- |
--- |
--- |
--- | |
suma | 16 |
34 |
48 |
42 |
140 |
podkreślone - wagony dołączone w trakcie roku do planu remontowego |
kursywą w nawiasach - wagony usunięte w trakcie roku z planu remontowego |
WYKONANE REMONTY W 2009 R. | |||||||
13N | 105Na | 105Nf, 105Nm | 105N2k | 116Na/1 | suma | ||
01.09 | NG I |
304 484 | 1030 1083 | --- | --- | --- | 9 |
NG II |
--- | 1172 1173 | 1413 1414 1458 | --- | --- | ||
02.09 | NG I |
376" 701 | 1040 1041 1045 1087 1333 1334 1359 1360 | --- | --- | --- | 14 |
NG II |
--- | 1142 1143 1188 1189 | --- | --- | --- | ||
03.09 | NG I |
318 328" 528 589 818 821 | 1037 1069 | --- | --- | 3027 3029 | 14 |
NG II |
--- | 1178 1179 | 1441 1442 | --- | --- | ||
04.09 | NG I |
272 274 278 279 | 1070 1180 1181 1313 1314 | --- | --- | 3012 | 12 |
NG II |
--- | --- | 1463 1464 | --- | --- | ||
05.09 | NG I |
601 834 | 1072 1309 1310 1367 1368 | --- | --- | 3021 3030 | 13 |
NG II |
--- | 1103 1213 1158 1159 | --- | --- | --- | ||
06.09 | NG I |
140 615 685 | 1335 1336 1357 1358 | --- | --- | 3009 | 12 |
NG II |
--- | 1168 1169 1196 1197 | --- | --- | --- | ||
07.09 | NG I |
336 375 655 662 | 1319 | --- | --- | 3017 3026 | 8 |
NG II |
--- | 1113 | --- | --- | --- | ||
08.09 | NG I |
835" 836 | 1076 1077 1374 | --- | --- | 3016 | 8 |
NG II |
--- | 1140 1141 | --- | --- | --- | ||
09.09 | NG I |
688 689 | 1093 1094 1349 1350 | --- | --- | 3013 3019 | 13 |
NG II |
--- | 1100 1101 | 1444 1467 1468 | --- | --- | ||
10.09 | NG I |
470 488 749" | 1331 1332 1353 1354 | --- | --- | 3018 | 14 |
NG II |
--- | 1102 1144 1145 1152 1153 1212 | --- | --- | --- | ||
11.09 | NG I |
545 546 706 707 | 1377 1378 | --- | --- | 3007 3022 | 12 |
NG II |
--- | 1184 1185 1194 | 1443 | --- | --- | ||
12.09 | NG I |
218 366 598 599 | --- | --- | 2012 2013 | 3010 3014 | 11 |
NG II |
--- | 1164 1165 1195 | --- | --- | --- |
ARCHIWUM REMONTÓW | |||||||||
2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | ||||
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 |
2021 |
|