TRAMWAJE WARSZAWSKIE | |
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
PIERWSZE I OSTATNIE |
PIERWSZE TRAMWAJE TYPU 13N: | |||
R-1 Wola | 11.06.1962 | 523 | |
R-2 Praga | 1962 | 503, 504, 505, 521, 522, 524, 1 | przeniesione z R-3 |
R-3 Mokotów | 27.07.1961 | 508-514 | |
R-4 Żoliborz | 25.07.1963 | 32 |
PIERWSZE TRAMWAJE TYPU 13N | |||
z całkowicie wydzieloną kabiną | 1981 | 429, 568 | |
z przełączalnym układem silników (szeregowo- parami równolegle) | 1975 | 425, 426 | |
z wycięciami w fartuchach dolnych | 1976 | 439, 440 | |
ze średnim filmem | 1965 | 204 | średni film montowany fabrycznie |
z dużym filmem | 1974 | 47 | prototypowy duży film, 1976 przenumerowany na 44" |
OSTATNIE TRAMWAJE TYPU 13N: | |||
R-1 Wola | 31.12.1986 | 402, 438, 443, 446 | 443 przeniesiony na R-2 402, 438 i 446 skasowane |
R-2 Praga | 12.02.1993 | 542+567 | przeniesione na R-4 |
R-3 Mokotów | --- | --- | nadal na stanie |
R-4 Żoliborz | --- | --- | nadal na stanie |
PIERWSZE TRAMWAJE TYPU 105N I POCHODNYCH: | ||||
R-1 Wola | 105N | 13.10.1975 | 1000, 1001 | |
R-2 Praga | 105Na | 19.11.1984 | 1118+1119 | |
R-3 Mokotów | 105N | 30.10.1980 | 1002+1003 | przeniesione z R-1 |
R-4 Żoliborz | 105Nf | 13.12.1995 | 1454+1453 |
PIERWSZE TRAMWAJE TYPU 105N: | |||
R-1 Wola | 13.10.1975 | 1000, 1001 | |
R-3 Mokotów | 30.10.1980 | 1002+1003 | przeniesione z R-1 |
OSTATNIE TRAMWAJE TYPU 105N: | |||
R-1 Wola | 05.1993 | 1042 | przebudowany podczas NG II |
R-3 Mokotów | 01.04.1981 | 1002+1003 | powrót na R-1 |
PIERWSZE TRAMWAJE TYPU 105Na: | |||
R-1 Wola | 1982 | 1014, 1053, 1077, 1079 | przebudowane na 105Na w Konstalu |
R-2 Praga | 19.11.1984 | 1118+1119 | |
R-3 Mokotów | 25.04.1991 | 1348+1347 | |
R-4 Żoliborz | 30.07.1998 | 1156+1157 | przeniesione z R-1 |
PIERWSZE TRAMWAJE TYRYSTOROWE: | ||||
R-1 Wola | 106N | 12.02.1986 | 2002+2001 | przeniesiony z R-2 |
R-2 Praga | 106N | 31.12.1985 | 2002+2001 | tylko na papierze, przeniesiony na R-1 12.02.1986 |
R-3 Mokotów | 106N | 31.12.1985 | 2004+2003 | tylko na papierze, przeniesiony na R-1 20.05.1987 |
R-4 Żoliborz | 13N | 1969-1972 | 504 | tylko próby bez pasażerów |
105N2k | 26.05.2001 | 2082+2083 | pierwszy tyrystor liniowy na R-4 |
PIERWSZE TRAMWAJE Z NAPĘDEM NA PRĄD ZMIENNY: | ||||
R-1 Wola | 105zmod | (03.2003) | 2008+2009 | modernizacja wykonana w T-3 w latach 2000-2003 |
R-2 Praga | 105Nz | 30.12.1997 | 2028+2029 | |
R-3 Mokotów | 116Na/1 | 11.05.1999 | 3013 | |
R-4 Żoliborz | 116Na/1 | 20.05.2000 | 3030 |
|